down the seafront

Jag saknar Brighton, och undrar varför jag inte är där just nu, varför jag inte stannade ett halvår till. Okej, det fanns rätt bra anledningar så som pengabrist och saknad av nära och kära hemma i Sverige. Det enda jag vill nu är att att åka tillbaka. Våren är där, och Brighton är himelskt när solen tittar fram. Just i detta nu vill jag sitta på Fortune of War "down the seafront" och dricka öl i solskenet. Nåväl, nu är det helt enkelt dags att sluta spendera alla pengar på öl i Göteborg, så jag kan åka till Brighton asap.


Här bodde jag i nästan 4 månader (27 aug - 18 dec) TV:n kom dem dock och hämtade för att vi inte ville betala. Fjanteri!


Det enda jag kan tänka på när jag ser detta köket är chili con carne, grolsh-öl, vinflaskor och givetvis alla mina otroliga shoppingrundor på tesco.


Hurray! Vin, vatten, tomater, ketchup, mjölk, juice, lök, kycklingsås, fil samt söt-sur sås; det enda du behöver


Detta udda gäng träffade vi på första momentet i "The undercover Princes", ni vet den där dokumentären på BBC. Transan var rolig, men så sjukt bitter på gay-prinsen för att han typ inte ville ha en transa, what so ever haha.


Hey ho, lets go! Detta är jag, uppstyrd och klar till att gå på "The House Party"-momentet i samma tv-serie. Gud, jag hade glömt av hur blond jag var.


Filip-dansen är ett klassiskt inslag på Arc lördagar.


Min sista kväll på Arc, men ser ju rätt glad ut ändå. Trodde inte jag skulle sakna Arc alls efter 4 att spenderat nästan alla lördagar här. Ack vad jag vill dit nu.


 
Här har ni dem, "The undercover princes". Det var Prince Africa/Zulu som helt ifrån ingenstans pussade mig på "the house party", som förövrigt var i huset dem vistas i under dessa småinslag :)



Jag får hålla ut någon månad till, sen är jag där där där.
xxx

Kommentarer
Postat av: Elin

hej lovie.

ska du komam hit? nar? tro mig, brighton ar i sitt esse nu! solsken och strandhang varje dag.

ses snart da! xxx

2009-03-22 @ 14:03:13
URL: http://eliii-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0