This is the line

Jag vet att jag inte skulle skriva mer om L, jag vet att det bara gör saken värre när jag sitter och tänker på hur det kunde varit om bara omständigheterna varit rätt. Jag försöker intala mig om att bara för att vi haft så otroligt kul tillsammans de gånger vi träffats, bara för att jag känner mig totalt avslappnad i hans sällskap, bara för att jag mår bra av att vara med honnom, så behöver det inte betyda att vi skulle passat bra tillsammans. Kanske skulle de visa sig att han var ett as, kanske skulle de visa sig att jag faktiskt inte skulle bli djupt kär i honnom, men jag kan inte sluta fundera, fantisera. Idag är en sådan dag jag tänker lite extra, allt pågrund av en bild där det visar sig att L nu har en liten liten ring i näsan. Senast på nyår diskuterade vi piercingar på killar, varav min åsikt var/är att en liten ring i näsan på rätt person är otroligt fint, och där, helt plöstligt så har L en sådan.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0