Junkie slip

Fuck rock 'n' roll
I can't dance
I'm a bad driver
Fuck rock 'n' roll
I like to jerk off
Fuck rock 'n' roll
- Richard Hell


"saknar dig", dem orden förstörde min dag idag, 20min efter att jag stigit upp. Trodde aldrig att han skulle skriva det. Det är nästan så jag önskar att han skrivit "hatar dig".


Anywho, gick upp 14:30 idag, blivit lite utav en rutin att inte gå upp före klockan 13:00, och det suger. Jag har viljat åka in till stan nu i över en veckas tid, men säg det går inte när man fått för sig att det är farligt att stiga upp klockan 11:00. Och ja, bättre starter på dagen skulle önskas också, kanske borde jag aktivera mig lite och sluta hänga vid datorn dag ut och dag in (förutom när jag är inne i stan och förtär alkohol), hitta någon hobby kanske. Målet är att lära mig åka bräda denna våren, med en viss insperation ifrån en viss speciell person. Dock kommer inte tiden räcka till är jag rädd för, och ingen jag känner här i Göteborg skejtar. Poor me.

I övrigt skall jag ge mig i kast med att plugga både Ekonomisk Historia och Juridisk Grundkurs, det innebär ca: 8 föreläsningar/seminarium i veckan, alltså mellan 16-18 timmar i veckan, woohoo. Får se hur det går.


(bild ifrån google somewhere)

Just nu skulle jag vilja ha en jacka lik denna här.
Skitsnyggt till en vit stor t-shirt och tights.
Jag behövs muntras upp.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0