The good old days

If you've lost your faith in love and music
Oh the end won't be long
Because if it's gone for you then I too may lose it
And that would be wrong
Libertines


Igår blev det pub med Axl & co. Först hade Axl och jag catch up time för oss själva på gamla Min Bror & Jag (LA'assasina)  för att sedan bege oss till Linné Bar & Kök. Dem som jobbade där tyckte nog om mig, för jag var den enda som fick medlemskort, och då var vi ändå 7 stycken. Jag vet, det är den där fejkade charmen som jag använder mig av, antar jag i alla fall. Anywho, sedan var tanken att bege oss till en av dessa där svartklubbarna som André fått nys om, men vi anlände lite för sent, kön var ju kaos? Lite tråkigt, men vad skall man göra?


Vissa har det, vissa inte. Förstår ni varför jag använder kotaktlinser istället för glasögon?


André & Axl.


André + Sinatra på bröstet, Emanuel med skattkammarön + karta, Axel + 2cool4tatto.

viddy well
x

Kommentarer
Postat av: Mike

GLASÖGON! KÖP! du är jättesnygg!

2009-01-04 @ 18:52:07
URL: http://skanetragiken.blogspot.com
Postat av: Lia

din kommentar är med på www.annaisthebest.blogg.se s blogg! HIHI, :)



Gillar din blogg btw :)

2009-01-06 @ 14:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0