"Sätt på rejv"

You'll never know what's going on
You'll never know what is right and what is wrong
You told them lies, you break the rules
Paddingtons - Tommy's disease




Celebration, första inlägget år 2009. Vad skall man säga, en hejdundrans trevlig nyår fick jag. Började hemma hos Isabelle med trevlig middag con mis amigas, runda om fötterna blev man, ni vet precis så där lagom bra som man skall bli på en middag. Vidare for vi till Herr Hamps boning där det var lite trevligt galej, där "kärleken" låg i luften så att säga. Det var mycket pusselipuss och liknande. Vad skall man säga? Samla ett gäng Rudebeckare under samma tak, så vips, har du par för kvällen lite här och där. Och som vanligt när man är hos Hamp och förtär alkohol så blir det förr eller senare ett dopp i bubbelpoolen.

Sweet, sedan vandrade man runt där i en rosa morgonrock och såg allmänt trash ut. Givetvis slutade kvällen/morgonen med en hästensäng, precis som i sin ordning, förutom att jag fick dela med mig denna gångne; "Nyårstrippeln".  Sen har vi då nyårsdag morgon, som även den bjöd på mycket skratt och var otroligt trevlig, för att vara just "dagen efter". Våran allas Rignér vara i toppform när det kom att dra fram de skönaste kommentarerna och filosofierna (Hur gick den där om nötter). I topp ligger nog kommentaren: "Spåra på Key", klockrent i den situationen vill jag då säga.

Viddy well me ol' fellows, Emelie har löst Caligula ifrån -79, spännande.
xx

Kommentarer
Postat av: Timmy-san

Gott nytt år Emeligg!



Kul att se att du är igång! Ska försöka hålla mig igång jag med!

2009-01-02 @ 00:40:36
URL: http://skogsgeorge.blogspot.com
Postat av: Timmy-san

Gott nytt år Emeligg!



Kul att se att du är igång med skrivandet! Ska se om jag kan hålla dig uppdaterad om södern också!

2009-01-02 @ 00:41:21
URL: http://skogsgeorge.blogspot.com
Postat av: Timmy-san

Ja, nu blev det två olika. Internt fel my ass!



Men ja, Hej!

2009-01-02 @ 00:42:20
URL: http://skogsgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0