Never be the same again

Mitt huvud är riktigt tungt just nu, vill mest bara lägga mig ner om det inte vore för min ohyggliga hunger. Jag har kommit in i en sådan period där jag mår illa när jag äter, därför äter jag knappt och det har visat sig lite lätt på vågen as well. Igår bestod min föda av en tallrik med flingor runt klockan två, sedan åt jag två små cheesburgare vid sex. Sedan lyckades jag trycka i mig massor av alkohol. Morgonen idag kunde blivit klockcleant, då husvärden för natten gick upp och koka gröt till tonerna av klassisk musik, det enda jag fick ur mig var "ne-ej", men de andra två högg in i gröten. Nu är klockan snart sex igen, och jag har fått i mig ett halvt äpple och tre mackor. WOW?! Dock ser jag framemot maten som mor min gör där nere i köket. Fyfan vad jag är hungrig just nu, sist jag åt ett nylagat mål mat var i, omg, måndags..

Förövrigt har Jennie och moí ett nytt projekt på ingång, måtte det bli varmare väder snart.


(Förövrigt, jag tycker fortfarande att Jiving Men är en av de absolut bästa låtarna ni gjort, ve och skamm att ni aldrig kör den live.. )

xxx


Kommentarer
Postat av: Emilia

vilken hälsokvinna, de är alltså så man ska göra för att gå ner i vikt :P låter lockande.

2009-01-18 @ 13:54:07
URL: http://ours.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha så jävla rätt!!

2009-01-19 @ 19:30:52
URL: http://ours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0