Love birds

Idag hade jag min första riktiga föreläsning som elev på handels, dock har Sussex uni. satt sina spår. Jag kom på mig själv att jag började tänka på engelska innan läraren öppnade sin mun, samtidigt som jag på något konstigt sätt blev lite smått överaskad när Matti, som han heter, började prata på svenska. Det är konstigt, för jag är ju fullt medveten om att att jag är i Sverige. Efter pausen satt jag återigen och väntade på att engelska meningar skulle ljuda i salen, nåväl.

Och rubriken till ära, när jag satt på centralen idag får jag mig allt en syn. Mitt i centralen så ser jag två duvor para sig, mitt bland alla människor, innomhus och öppet. Offentligt är väl det minsta man kan säga, det var precis som om dem inte brydde sig ett skvatt att människor såg dem, det var precis som om det bara fanns dem själva, dessa två duvor, dem hade bara ögon för varandra, gud vad romantiskt... (ehm). Jag blev både chockad och generad, så kan man absolut inte betee sig. Hur skulle det se ut om alla gick runt och parade sig hur som helst? Att skylla på att man är duva och inte förstår bättre är ju bara löjligt. Jag menar, vissa människor tappar ju fattningen helt när dem berusar sig, men ändå har dem vett nog att gå in på en toalett eller gömma sig i ett buskage åtminstone...

xxx


Kommentarer
Postat av: Timmy

Men vad fan!



Duvjävlarna skiter ju oss i huvudet också. Ingen respekt helt enkelt!



Såg du några duvor som tittade på?

2009-01-21 @ 10:53:24
URL: http://skogsgeorge.blogspot.com
Postat av: Emilia

duvorna är landets råttor, dom hör hemma i kloakerna helt enkelt. där kan dom jöka.

2009-01-21 @ 21:27:04
URL: http://ours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0