Kid with the replaceable head

Jag har underhålligt mig själv nu den senaste timmen med att titta på vackra lads, det vill säga manliga modeller. Det är främst fyra stycken jag idag fastat för, och de alla har något gemensamt; tatueringar.





Josh Beech - Piercad i näsan och tatueringar. Jag är inte förvånad över att Josh är ifrån South London, precis som två av de snyggaste killarna jag träffade i Brighton; Oliver och Caleb





Ash Stymest - Visst ser man att han är ung, 1991 är året då han föddes. Man känner sig lite pervers nästan, eller? Även denna unga man är ifrån South London, say no more.





Cole Mohr - Musa för Heidi Slimane, Designer för Dior Home. The Paddingtons, tillsammans med Pete, har faktiskt varit en stor insperationskälla för Herr Slimane. (http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/features/the-paddingtons-model-rockers-in-vogue-512786.html).





Tyler Riggs - född 1986, Florida. Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om honnom, ibland är man allt bra mållös?



The Paddingtons - Sorry.
Klädda från top till tå i Heidi Slimane för Dior Home.

xxx

Kommentarer
Postat av: Duffne

Är Ash Stymest 91:a? haha, vad konstigt det känns. Han är den snyggaste jag vet. Typ. gah

2009-01-04 @ 15:20:01
URL: http://wip27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0