"Sex is about hurting people"

Emelie - den perfekta ungkarlen.

Här sitter jag, ensam framför tv:n, iför endas ett alldeles för avslöjande linne (nätlinnen är väl också avslöjande?) och trosor samt givetvis sockor. Nu lät det dock lite porrigt, men lägg till en fin fettfläck på linnet så är det inte lika gulligt längre. Jag började med att trycka i mig en omgång med glass och oboypulver, för att sedan gå över till den riktigt fettdrypande maten; Ägg och bacon. Ett helt baconpaket, två ägg och tre skivor vitt bröd med smör. Kom igen? Hur manlig är inte jag på en skala, det enda som skiljer mig ifrån det manliga könet är att jag inte har några "balls" att klia på så där snyggt ni vet, eller nej just det, ni killar "rättar bara till dem och den där andra saken".

Jag kan stoltsera att jag ibland kliar mig på rumpan och rättar till trosan när den hamnar fel. Manlighetsfaktorn är brutal, boom baby. Just nu laddar jag ner Life of Brian, ni vet, jag matar av kontroversiella filmer... I övrigt tittar jag på En djävulsk romans, och nu tänker ni "sjukt omanligt", men kom igen? Ryan Phillips som Sebastian är kung, som slätar av tjej efter tjej, och nu är målet en oskuld som har gått ut i en tidning och proklamerar att hon skall spara sig tills hon är gift. Ha, som om det kommer hända med Sebastian efter sig? Inte ens en manlig tjej med som jag skulle kunna motså honnom. Man kan manipulera sig fram till vilket mål man än vill.


u know u love me
xoxo
gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0