En awesome forts....

....kan räknas som en penisförlängare till mitt tidigare redan nästan perfekta inlägg:

Här har vi ett ybercoolt club-kid;
- Hänger på en awesome klubb vid namn Rumble (kan det bli mer ice cold?)
- Hakat på Nu Rave/New Rave/Electroclash-vågen (två år för sent)
- Känner de rätta ybercoola kidsen, DJ's är näst högst i hierarkin efter klubbarrangörerna
- För att inte tappa streetcredd ser vi hur the awesome kid "hyllar" dj'n.
- Försök till ny trend; Gubbglasögonen är så 2008. 3D-glaszes, nue shet, hissa eller dissa?


Innerst inne vill detta club-kid lägga sig ner i fosterställning mitt på dansgolvet och bara försvinna bort till tonerna av Christina Aguileras gamla dänga Genie in a bottle.


(Egentligen ville jag med detta inlägg bara skriva; Jag hittade en bild på dig på djungeltrumman.)


keepin it real bro'

Kommentarer
Postat av: Anonym

hyran höjdes nu till 300 per helg.

+ jag ville höra Breathe med Prodigy, och tackade för senaste gången hon spelade den..



PS.du ser inte min GTA4 t-shirt. den höjjer mitt streetcred.''Peace

2009-02-11 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0