Citat -06; "ärlighet är överskattat"

Jag satt och googlade mig själv förut, och titta vad jag hittade:

http://74.125.77.132/search?q=cache:aS8plsYfeSwJ:www.rudebecks.se/forum/info/visainfo.php%3Fpersonid%3D735+%22emelie+holgersson%22+-ystar+-vinco&hl=sv&ct=clnk&cd=5&gl=se


Haha, vad äckligt bitter jag var 2006-11-23, kl.18:29:07. Och jag vet precis varför. Jag kommer ihåg vilket helvete jag hade med dig, hur arg jag var på mig själv och vilken idiot du var. Det roliga är, vad jag märkte för lite mindre än tre månader sedan, att du inte förändrats något alls.


Här bjuder jag med er på en trip längst memory lane, denna bilden är ifrån hösten -06.
Jag var alltså både brunett och bitter. Väldigt annorlunda va?

xxx

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit Em! Jag kande inte ens igen dig!

Hur har du det? Jag laser pa din blogg om livet i Sverige. Far till Brighton for en helg, det ar var har och snart ar det dags for stranden! xxx

2009-02-26 @ 13:08:21
URL: http://eliii-n.blogspot.com
Postat av: vickhoff

haha, det var en jävla tripp bakåt i tiden, those were the days.. herregud. och herrejävlar hur mycket vin drack vi den kvällen?? haha :)

2009-03-01 @ 21:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0