I got my head checked...

... by a jumbo jet.

Det här är STORT mina vänner.. Senast idag sa jag till min kära Vapendragare att "fan vad synd att det är Oasis som återförenas och inte Blur", men tji fick ta mig fan jag. Jag hade lite tid över på centralen innan min kära 240 skulle avgå, så jag bestämde mig för att kika förbi Pressbyrån och se om jag kunde finna mig själv en tidning. Dock gick jag ut utan att köpt en tidning, jag gick ut i shock. På NMS's framsida uppenbarade sig Damon Albarn och Graham Coxon. Textmässigt: DEM ÅTERFÖRENAS NÄSTA ÅR! Oh man, detta är ju helt galet. Det negativa: Dem spelar den 2 juli, och det resulterar i en katastrofal krock med Arvikafestivalen som i år presenterar Depeche Mode. Men ja, fan, Blur....

Nåväl.

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0