Focker

Jag är glad idag, eller rättare sagt, jag blev glad för några timmar sedan. Fick ett väldigt fint mail förut, jag blev då lite tårögd. Finns inte så mycket mer att säga, egentligen, men det är lite tufft bara. Nu är jag otroligt tjejig, jag vet att han antagligen inte sitter och är lite nere, men det var skönt att få veta ett och annat, det gjorde mig som sagt väldigt glad.

I övrigt är jag fortfarande i smått extas efter Blur-nyheten. Och något annat, som jag dock har vetat nu i någon månad eller två, är The Specials reunion. Oh man, detta är galet.

I övrigt har jag inte mycket mer att säga, förutom att jag är sjukt orolig för min hälsa för tillfället.

Bäst att lägga sig, så man kan börja öppna paket snart.

 
Focker - Late of the Pier
Blev helt hänförd av dessa pojkspolingar i Bristol tidigare i höstas,
så ses i Brighton i Februari! (är kär i sångaren)

God Jul
x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0