First comes first

En Londonhistoria ifrån hösten -08:

Sitter och lyssnar lite på The Paddingtons, ett band som ligger mig varmt om hjärtat må jag då säga. Jag har haft äran att träffa dessa pojkspolingar, twice faktiskt. Allting började med en kväll i London... Jag mötte upp mina kära skånepågar Krook och Filip (Filipenis som han själv skrev in sig som i min telefon i sommras), på en mysig pub i Camden. Efter ett tag anländer Padds till puben, varav hälften av bandet plus crew sätter sig vid vårat bord (Skånepågarna hade tidigare blivit upplockade på gatan av dem).


Krook & jag
   















Filip & jag

Jag hade äran att sitta brevid Marv, och vi fick bra kontakt där. På utsidan var jag jävligt cool och laid back, innerst inne ville jag mest göra i byxan. Men min otroliga fejkade charm kan vara bra, och efter deras spelning mötte vi upp dem på en annan klubb, och där hängde vi, med Padds. Tack vare ansiktsboken, och senare sms blev det även ett häng nr:2, detta i Brighton efter deras spelning på mitt älskade Audio. Otroligt sköna killar må jag då säga, Marv och trummisen (Grant) är dock favoriter.


The Paddingtons

För er modewhateverfreaks, ja, Josh var förut tillsammans med
modellen-vars-namn-jag-inte-orkar(kan)-stava-till.

Långa varelser.


viddy well
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0